Organisatie

KYODA | Customer Xperience consultancy

Onderneming

KYODA helpt bedrijven en organisaties met management, strategie en concepting tot praktische uitvoering van marketing, communicatie en service projecten vanuit een regelmatig verrassend perspectief. Ik ben zelfstandig professional met in totaal 25 jaar ervaring op het gebied van marketing & communicatie bij:

Bedrijfsleven
Overheid
Culturele sector (momenteel Marketing & communicatie manager bij CinemAsia Film Festival)

KYODA helpt jouw bedrijf of merk om meer business te halen uit relaties met klanten. Ik werk vanuit de ervaring van jouw klant. Extreme klantgerichtheid is wat klanten vanaf nu van jouw bedrijf of merk verwachten. Klanten willen echt persoonlijk herkend en erkend worden. Hoe gaat jouw organisatie deze belofte waarmaken? Wat betekent dit voor jouw marketing, communicatie en service wanneer jouw klanten steeds meer macht krijgen en hogere verwachtingen hebben?


Herken je dit probleem als organisatie / bedrijf?



  • Te weinig kennis, tijd, capaciteit voor (digital) marketing & communicatie?

  • Je merkbekendheid valt tegen?

  • Te weinig merkbeleving rond jouw merk?

  • Te weinig betrokkenheid medewerkers bij jouw organisatie?

  • Je kent je klanten minder goed dan je zou willen?

  • Ben je onrustig over elke innovatiehype die jouw business raakt? Wel/niet meedoen?

  • Te weinig business uit jouw marketing & communicatie?

    Ik bied verschillende services om jouw marketing & communicatie probleem op te lossen:


  • marketing- & communicatiestrategie

  • Contentmarketing (bloggen, fotografie, schrijven artikelen voor websites, interviews etc.)

  • Eventmarketing

  • Social media marketing & communitybuilding

  • Digital advertising

  • Interne communicatie

Deel dit: